Podlaski Wojewódzki Związek Piłki Ręcznej
w Białymstoku

MS_2023_maskotka_i_puchar_m MS_2023_puchar_m

ZAPRASZAMY NA XXIII PODLASKI FESTIWAL PIŁKI RĘCZNEJ, Siemiatycze 20-22.04.2018

KOMUNIKAT ORGANIZACYJNY

  1. ORGANIZATORZY
    • Burmistrz Miasta Siemiatycze
    • MOSiR Siemiatycze
    • Dyrektor Gimnazjum nr 1 im. Ignacego Gilewskiego w Siemiatyczach
    • Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Siemiatyczach
    • Dyrektor Gimnazjum Gminnego w Siemiatyczach
    • Towarzystwo Sportowe Siemiatycze
    • Podlaski Wojewódzki Związek Piłki Ręcznej
    • Uczniowski Klub Sportowy „Kangur” Siemiatycze
  2. UCZESTNICY
    • w zawodach mogą uczestniczyć reprezentacje szkół i klubów sportowych:
      • 8-10 zespołów w kategorii dziewcząt rocznik 2004
      • 8-10 zespołów w kategorii chłopców rocznik 2003
      • 8-10 zespołów w kategorii chłopców rocznik 2006
      • 8-10 zespołów w kategorii chłopców rocznik 2005
    • jeden zespół może liczyć maksymalnie 16 zawodniczek; konieczne jest posiadanie
      aktualnych badań lekarskich lub zgody rodziców na udział w zawodach.
  3. MIEJSCE ROZGRYWEK
    • Hala Widowiskowo - Sportowa MOSiR Siemiatycze, ul.. Świętojańska 25a
    • Hala Sportowa Szkoły Podstawowej Nr3 im. Jana Pawła II, ul. Andersa 4
    • Hala Sportowa Gimnazjum Gminnego, ul. Kościuszki 88
  4. SYSTEM ROZGRYWEK
    • System rozgrywek zostanie ustalony po otrzymaniu zgłoszeń. Każdy zespół rozegra co
      najmniej 5 spotkań. Czas gry w zależności od liczby meczów.
  5. ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE
    • Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Siemiatyczach, ul. Świętojańska 25
    • Szkoła Podstawowa Nr3 im. Jana Pawła II, ul. Andersa 4
  6. NAGRODY
    • każda drużyna otrzyma pamiątkowy puchar i dyplom
    • trzy pierwsze zespoły w każdej kategorii otrzymują medale
    • nagrody rzeczowe dla najlepszych zawodniczek i zawodników turnieju
    • upominki dla trenerów
    • pamiątkowe koszulki dla wszystkich uczestników turnieju
    • nagrody niespodzianki.
  7. SPRAWY FINANSOWE
    • Wpisowe 150 zł od drużyny ( kolejny zespół z tego samego klubu – 100 zł )
    • Kaucja zwrotna od zespołu 200 zł
    • Koszt wyżywienia i zakwaterowania ( dwa noclegi; posiłki od kolacji w dniu 20.04.2018r do obiadu w dniu 22.04.2018r )
      • Sala lekcyjna ( własny śpiwór i materac lub karimata) – 130 zł/ od osoby
      • Osobom dorosłym organizator zapewnia łóżko z pościelą.
      • Jeden trener gratis. Odpłatność od kierowcy 60 zł.
  8. TERMIN ZGŁOSZEŃ
    • Pisemną informację o zgłoszeniu do turnieju prosimy przesłać do dnia 1 kwietnia 2018 na adres: UKS KANGUR Siemiatycze 17-300 Siemiatycze ul. Andersa 4
    • lub pocztą elektroniczną na adres:
    • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (dziewczęta), Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (chłopcy)
    • o zakwalifikowaniu do turnieju decyduje kolejność zgłoszeń.
  9. SPRAWY RÓŻNE
    • koszty organizacyjne pokrywa organizator,
    • zespoły przyjeżdżają na własny koszt,
    • zawodniczki powinny być ubezpieczone na czas udziału w zawodach,
    • każdy zespół powinien posiadać co najmniej dwa komplety zgodnych z przepisami strojów sportowych,
    • organizator zapewnia wodę mineralną,
    • za szkody spowodowane przez uczestników odpowiada opiekun zespołu,
  10. KONTAKT
    Bliższe informacje udzielają:
    Jerzy Roszczenko ( dziewczęta) tel. 508557000 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Norbert Marks ( chłopcy ) tel. 604221528 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

logo kempa 2014 m