XIV OGÓLNOPOLSKI TURNIEJ DZIEWCZĄT r. 2005 O PUCHAR PRZYJACIÓŁ PIŁKI RĘCZNEJ W WINNICY 20-22.04.2018
- CEL ZAWODÓW:
- popularyzacja piłki ręcznej wśród dzieci,
- dostarczenie radości ze współzawodnictwa
- wychowanie zawodniczek w myśl sportowej rywalizacji fair play,
- doskonalenie rozwiązań organizacji imprez sportowych
- przeciwdziałanie zjawiskom agresji i patologii wśród dzieci i młodzieży,
- wyłonienie najlepszych zespołów i zawodniczek,
- wdrażanie do kulturalnego kibicowania,
- wymiana doświadczeń sportowych zawodniczek i trenerów,
- pozyskanie wskazówek do dalszej pracy treningowej,
- promocja i organizacja wolontariatu wokół zadań kultury fizycznej i sportu,
- promocja ziemi winnickiej, Powiatu Pułtuskiego i klubu na arenie ogólnopolskiej.
- ORGANIZATOR
- WÓJT GMINY WINNICA
- DYREKCJA ZPO WINNICA
- LUKS LIDER WINNICA
- WMZPR
- MINISTERSTWO SPORTU I TURYSTYKI
- PRZYJACIELE PIŁKI RĘCZNEJ W WINNICY
- TERMIN
20-22.04.2018 r. - UCZESTNICY
- Dziewczęta rocznik 2005 i młodsze
- Jeden zespół może liczyć maksymalnie 16 zawodniczek, konieczne jest posiadanie aktualnych badań lekarskich o zdolności do udziału w zawodach
- MIEJSCE
- Turniej zostanie rozegrany w hali sportowej ZPO w Winnicy
- SYSTEM ROZGRYWEK
- obowiązują przepisy ZPRP
- udział 10-12 zespołów
- każdy zespół rozegra 6-7 spotkań
- czas gry 2x12 min z przerwą 3 min,
- czas dla trenera 1 w połowie
- czas kary dla zawodniczki wynosi 1 min
- ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE
- zakwaterowanie w salach lekcyjnych ZPO w Winnicy, wyposażenie własne ekip (karimata lub materac +śpiwór),
- wyżywienie w stołówce szkolnej (od kolacji 20.04 do obiadu 22.04)
- Przyjazd zespołów w dniu 20.04.2018r. przynajmniej godzinę przed pierwszym meczem.
- SPRAWY FINANSOWE
- wpisowe 150 zł od zespołu
- koszt noclegu i wyżywienia 135 zł od osoby (dwa noclegi, posiłki od kolacji w piątek do obiadu w niedzielę) + koszulka okolicznościowa
- jeden trener gratis
- kierowca 65 zł
- NAGRODY
- każda drużyna otrzymuje pamiątkowy puchar i dyplom
- trzy pierwsze zespoły otrzymują medale,
- upominek dla najlepszej zawodniczki, bramkarki i króla strzelców
- upominek dla najlepszej zawodniczki w drużynie,
- upominek dla najlepszej „7’’ turnieju
- każda uczestniczka pamiątkowy medal i koszulka
- trenerzy otrzymują specjalne upominki
- TERMIN ZGŁOSZEŃ
- kartę zgłoszeń (w załączniku) należy przesłać do dnia 04.03.2018 r. mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- do dnia 07.03.2018 r. drużyny otrzymają potwierdzenie o zakwalifikowaniu się do turnieju
- do dnia 16.03 zespoły wpłacają na konto klubu kwotę - zaliczkę 400 zł, która w razie wycofania się zespołu z turnieju przepada na rzecz organizatora
LUKS Lider Winnica ul. Pułtuska 19 06-120 Winnica
BS Winnica KONTO 16 8226 0008 2002 2000 0958 0001
- SPRAWY RÓŻNE
- koszty organizacyjne pokrywa organizator,
- zespoły przyjeżdżają na własny koszt,
- zawodniczki powinny posiadać dokument potwierdzający ich datę urodzenia- legitymacja szkolna lub karta klubowa /dokumenty należy przedstawić każdorazowo na prośbę trenera drużyny przeciwnej, dokumenty należy posiadać podczas meczów/, aktualne badania lekarskie dopuszczające do zawodów sportowych i obowiązkowe ubezpieczenie na czas udziału w zawodach; (organizator nie będzie ponosił konsekwencji z tytułu ewentualnych nieszczęść wypadków i ich następstw),
- każdy zespół powinien posiadać, co najmniej dwa komplety zgodnych z przepisami strojów sportowych,
- zabronione jest używanie kleju do piłek,
- organizatorzy zapewniają wodę mineralną
- za szkody spowodowane przez uczestników odpowiada opiekun zespołu,
- wszelkie kwestie sporne rozstrzyga organizator
- piątek - kolacja dla trenerów
- sobota grill dla dzieci (w razie ładnej pogody)
- INFORMACJE
- Bliższych informacji udziela: Tomasz Szeliga tel: 606-726-946 e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.